Moja hčerka je odpotovala v tujino. Kar nekajkrat se ji je zgodilo, da je bilo plačilo s kartico zavrnjeno. Zato je morala najprej preveriti, kakšna so dovoljenja za njenna plačila. Zraven sem ji za tujino dala tudi mojo kartico, ki pa je uspešno delovala in je lahko uredila plačilo s kartico tam kjer s svojo ni mogla.
Imela sem urejeno tudi obveščanje preko sms sporočila, kadar je bilo opravljeno plačilo s kartico na bilokaterem mestu na svetu. To mi je omogočalo varnost. Pri tem sem bila previdna, saj se mi je leta nazaj zgodilo, da so mi ukradli bančno kartico. Takrat še ni bilo te možnosti, da bi bila obveščena takoj. Odliv s svoje kartice sem videla šele, ko sem se oglasila na banki. Sedaj, ko dobim obvestilo takoj vem, da je bila transakcija narejena z moje strani ali s hčerkine. Se mi je pa že zgodilo, da sem pozabila pon kodo. Nikakor je je nisem mogla spomnit in plačilo s kartico je bilo onemogočeno. Potem pa sem se še tri kart zaporedoma zmotila in je bila kartica zablokirana. Seveda je dobro, da imamo pri sebi kaj gotovine, vendar je nisem imela. Tudi druge bančne kartice nisem imela, zato je nastal kar velik problem. Morala sem vse skupaj pustiti na balgajni. Od takrat naprej imam dve kartici, če slučajno eno plačilo s kartico ni izvedljivo zaradi nekih razlogov, lahko uporabim drugo. Tudi, če kartici poteče rok veljavnosti, ne bo možno plačilo.
Na te zadeve moramo biti pozorni, kadar plačujemo, kako shranjujemo kartico in kje jo shranjujemo. Na vročen soncu je tudi ni dobro pustiti, tako da sončna svetloba direktno sije na njo, ker potem plačilo s kartico ne bo mogoče. Po svetu, predvsem v tujini s tujo valuto, je plačilo s kartico idealno. Ne potrebujemo menjave v drugo valuto in storitev ali izdelek lahko takoj kupimo.