Podjetje, ki je zaspalo na lovorikah in ni sledilo novim trendom na področju informacijskih tehnologij, si zagotovo ne more obetati konkurenčnih rezultatov. Če podjetje povozi čas, mora nato vložiti še enkrat toliko več časa in truda, da se pobere. K sreči pa se vse več podjetnikov zaveda, kako pomembna je seo optimizacija. Dandanes se vsi zavedajo, da je optimizacija spletnih strani potrebna za to, da se s svojo spletno stranjo pojavimo med prvimi zadetki na Googlu ali drugem iskalniku.
Temelj optimizacije spletnih strani so vsebine, ki jih objavljamo na različnih spletnih straneh. Vsak iskalnik ima tako imenovane robote, ki so namenjeni rednemu pregledovanju spletnih strani ter njihovem razvrščanju po številnih kriterijih. Strani, ki jih označijo kot pomembne, se povzpnejo na vrh, tiste, ki so zanje povsem nepomembne, pa se pomaknejo na dno. Vsako podjetje si želi, da bi ga potencialne stranke kar najhitreje našle prek spleta. Prav za to mora poskrbeti seo optimizacija. Seveda se mora tudi slednja nenehno prilagajati Googlovim pravilom, ki so v nenehnem spreminjanju. Ravno nedavno se je zgodilo, da so zaradi sprememb iskalnega algoritma spletne strani, ki smo jih z neko ključno besedo nekdaj našli med prvimi zadetki, potonile globoko s prve strani iskalnih rezultatov.
Pri tem je zelo dobro, če poznamo, kako se uporabniki obnašajo na spletu. Kar ena četrtina spletnih uporabnikov v iskalnik vpisuje naslov določene spletne strani, ki ga ne poznajo v popolnosti. Kar štirideset odstotkov uporabnikov na spletu išče informacije glede izdelka, ki ga želijo kupiti. V tretjo skupino spadajo uporabniki, ki se prijavljajo na elektronske novice, sodelujejo v nagradnih igrah ali želijo na spletu kupiti nek izdelek ali storitev. Podjetjem so zanimivi ravno slednji. Na dolgi rok je seveda možna izgradnja dolgoročnega odnosa tudi s tistimi kupci, ki so še neodločni glede nakupa.